Friday, July 30, 2010

Bunga Stokin Punya Cerita

Lambat update.Skrg ni busy melembutkan tgn yang keras seperti batu ini..*iyakah??* atau dipanggil tangan bangku ( word ciptaan sendiri) atau lebih tepat lagi Tangan langsung x bseni...T____T

2 days ago.Shopping barang2 nak buat bunga stokin. Entri bunga stokin yg aku ada post hari tu.Shopping dgn MR TEDDY saya. Pergi kedai handicraft jaiyie kat manjung. Kata MR TEDDY tokey kedai tu kenal dia,so leh dpt murah..(*v*)..YeaY!!!!

Memandangkan just nak testing kekreatifan dan juga sejauh mana kelembutan tgn ini menggubah, aku amik sikit2 dulu lah..Antara yg aku beli:
  1. Dawai Bunga
  2. Stokin 3 color (Pink,Purple,Hijau)
  3. Reben
  4. Flower tape
  5. .....ape lg ek???tak igt laaa..keh3
So..Kira2 semuanya dlm RM 30..RM 30 tu campur benda2 lain yg merepek2 aku beli..Tapi cost utk wat bunga stokin tu dalam RM 15 jugak lah..
Tokey kedai kata 'Kau jgn risau lah,aku kasi murah punya'..Wahh rock betul apek nih..

So balik je trus buat..seriously..SERIOUSLY SUSAH!!!!..  *untuk aku yg bertangan bangku ni laa* dah la baru nk belajar..tekedek2..tekebil2..dari nk potong dawai,nk bentuk kelopak,nak balut pulak dgn stokin,nak cantum semua kelopak,nak lilit dgn flower tape lg...HAIH..betul2 tertekan aku..sakit tgn tekan playar nk potong dawai..T___T...

Aksi sebek aku yang tak pernah pgg playar..*sob..sob*


Belek punya belek..Sumpah buruk gila!hahaha..oleh itu sy xkan masukkan gambar lg (kene bg master dulu)..hoho..

Sedang aku tension2 buat bunga tu many things comes in my mind..Terdapatnya monolog serta konflik dalaman:

Amaran: Dialog ini hanya berlaku antara aku dan diri aku.Jangan kata aku gila ok?

'Ape kau susah2 buat bunga ni..bunga plastik biasa kan ada..ko beli,ko terus gubah..xyah nk buat2 kelopak..tangan pun x sakit'
'Tapi bunga plastik x cantik..Aku suka bunga stokin'
'Kena pada gaya gubah cantik lah bunga plastik tu..mama kan ada..suh mama gubah'
'Nak jugak bunga stokin ni,x kira'
'Ko tempah je la suh org buat,ko bayar duit'
'Tapi bajet x cukup..Satu bunga dulang dah RM 20-30..Kalau 13 Dulang??x campur lagi sewa dulang dgn alas dulang..Hmm..Bunga plastik kadang2 tgk cantik jugak..murah pun murah..'



EH????ko nak apa sebenarnya nih????

Aku nak bunga stokin jugak!!!!


Korang rasa mcm mana??sape2 yg pandai gubah n boleh bagi aku harga murah call aku..xpun,aku bli bahan korang amik upah buat..ade sape2 tak???Please...uhukuhukuhuk

Please....



1 comment:

Anonymous said...

We have the overall game so when I tried it on my computer, it was all split up and crappy.
I'm thinking of purchasing a new computer anyway. Does anyone know of the computer in which the game is effective?.

Here is my weblog paginasamarillas-atl.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails