Wednesday, December 8, 2010

Debaran Kian Terasa..Patut Letak STD dah ke???

Ohh.10 hari telah berlalu.Lagi 80 hari bergelar seorang isteri.80 hari beb!...

10 hari sy menyepi..Tahniah buat Rakan Bloggers lain yg telah pun bergelar isteri..*ayat poyo*

buat Kay Kamal,Farah Fatihah,K.Ina TAHNIAH kerana sudah bergelar Isteri..Saya menyusul dalam masa 80 hari lagi..weee~

Ok.Aktiviti 10 hari??dalam ENTRI sy yang lepas anda sendiri tahu bagaimana saya yang macm xnak kawen memandangkan preparation hanya 20%..

Jadi mari kita tengok apa yang dah dibuat sepanjang 10 hari lepas..Jeng3

Doorgifts
Cupcakes: Booked
Seramic: Booked
Paper Bags: Sudah Beli!
Bunga Pahar:Sudah Beli..(konon nk DIY) ceh!

Solemnization:
Baju Saye: Sudah Tempah
Baju MR TEDDY: Sudah Tempah
Veil: Masih berfikir..Tempah ke DIY?ada sape2 nak bagi sewa??~wink
Kasut: Sudah ada
Bantal Nikah: Sewa
Gelang:Sudah Beli!..Yippi!!!

Kanopy:
Dah Book

Katering:
Dah Book

Kad Kahwin:
Dah Book

OP:
Dah Book

YEAY!!

See??byk benda boleh setel dalam masa 10 hari saje..yang tinggal just small thingy mcm Tq Tags,Papan Tunjuk Arah,Bunga Manggar,Rozek,Korsaj dan juga Centerpiece...If ada bajet lebih beli saja..if x ada DIY la jwbnya...weee~

Misi mencari rumah selepas kahwin bermula!...Misi mengumpul alamat bermula!!..aiyo..part ni yg susah nih..
ada kwn2 dah bg awal2..tah mana saya letak..dah berterabur dah address..ada yang bg sms terdelete pulak..aduiii...

Time mcm ni dah patut letak STD ke ek??

9 comments:

toRA@7 said...

ira...when is the exact date???
aku nk kene suson jadual aku..uhuk2
ko ni..mmg laaaaa...aku baru jek nk epi ko kawen april sbb time tu aku dh abeh blaja..tup2 feb pulak....

Cik Belle said...

tahniah cik nadira!

Xora said...

boleh dah letak STD :)

Cahayamylife said...

Wah..
tak lama sudah..
Fuh, memang expert ni.
Kejap je.

Rilla said...

selalu 3 bln sebelum dah boleh letak da. Go Nadira go!

Lyana MK said...

wah dah dekattt....syok nyerrrr... yana ade 180 hari lagikkk....

farahfatihah said...

patu2..kena letak dah!!

Puan Nurul said...

wah..nadhira... banyak jugak awak dah sttle kan ek.. nurul punya wedding awal bln feb..ni tgh terhegeh2 lagi ni..hahaha

Ajwedding said...

Hye B2B...

Nice blog...Dah xlma u nk kawen..he3.

kita exchange link ya..thanks

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails