Saturday, August 21, 2010

Ohh...Cerita kepala dan mata

Kepala pening sudah masuk 3 hari. Ptg ini hanya bergolek2 atas katil x mampu berbuat apa2..Dlm kepala masih terkebil2 kenapa sakit kepala..

Terdapat beberapa kemungkinan


  1. Darah naik agaknya...(FAI..for all info..*word baru*..hehe..sy ada young hipertension..dasyat kan)..tp xkan kut..sy jage makan sy
  2. Dah lama tak berak kut..(FAI again, sy mmg ada masalah sembelit yg menyebabkan sy pening beberapa hari..Tp pg td dah selamat berak)
  3. Angin..(kerana makan mee goreng semalam..tapi sakit ni dah lama...)
  4. OOHHH...Kenapa??kenapa??

Sangat gewdix..sakit kepala pun pk punca bagai nak pecah kepala.*apsal ko x makan ubat n terus tido je??*

Text MR TEDDY..minta simpati sepuluh sen.Dia pun trus muncul dpn umah demi buah hati tesyg..Ohh gewdix lagi..Dengan muka 5 sen sekati asam jawa..

Mak kata "Mata kamu rosak tu..24 jam menghadap laptop"

Iyakah???

zasss..terus MR TEDDY bawa saya cek mata...memang benar kata wanita yang mengandungkan aku itu..

RM 230 utuk kaca mata baru..(T___T)


3 comments:

syanaim said...

::nasya pun kdg2 rasa pening..mau kena periksa ni..:)..::

Nora a.k.a Aira said...

jangan menghadap laptop 24 jam, 12 jam xpe hehe

Mia-Ina said...

wah2x 24 jam ..daysat gak ngadap labtop tue.jg mata ye,iera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails