Sunday, June 27, 2010

Kad Kahwin+Mama

Weekends.x serupa weekends.Keje aku tetap sama duk depan laptop sampai nak terjojol biji mata.Konon2 sgt rajin bwt kerja.Aha.ape keje aku? Design kad Kahwin!! Bukan kad aku ok.Ini aku sendiri nak saje2 design sbb plan nak wat business dgn MR TEDDY aku.
*nak kawen katekan..have to cari extra income laa.Baru grand mcm Kawen Dato' Siti.Ok Sgt Perasan* Sudahlahh...(T_______T)

Iklan:Sape2 yang nak tempah kad kahwin dari aku sile la contact or email aku yea??first class service aku bg..!!!

email:nadirabaharudin@gmail.com

Org sentiasa kawen.Cube Korang cakap kat aku,ade tak dalam satu tahun tu penah tak korang tak penah dgr sape2 pun yg nak kawen??Paling koman pun korang dapat satu je invitation kad??
Kalau ada mmg sahlah, Korang ni duk gua,or any other ceruk places which no other habitation selain korang je.*btul tak aku cakap?..angguk2 cepat!!*

So sejak aku bjinak2 dalam aktiviti wedding preparation ni seriously aku rasa Wedding Planner or anybody yang involve in handling wedding thingy ni memang buat DUIT beb!..Fuuh..SerBa SErbi Boleh Kaya Wooo~*tetiba berangan......jd wedding planner mcm J.Lo..tak pun mcm game Wedding Dash tu..haha~*

Petang Td pg Butik..* mesti korang kata.."pg butik lg minah ni"..ada tak?kalau xda ok aku malu sendiri..huu..*
Kali ni pg cari Baju untuk Tunang lak.Sgt mengada2,tunang pun nak sewa2 baju.Ah.gasak..Act utk tunang x byk sgt.Cari pelamin mini,baju n aksesori such as rantai,selendang,make up cost me about rm 400.Jadiklaa..Hantaran mama (my auntie act. i called her mama since i keluar perut mak i lagi.Ok sgt tipu,Ira.) yang buat.Xpayah pk dah.

So.while sembang2 in d butiq td tiba mama keluar statement..
"mama nak bukak butik pengantin lah..."..And terus dia divide kerja untuk kitorang mcm konon2 butiq dia dah dibuka dgn rasminya..Kerja-kerja yg diagihkan:

Mama: Pelamin+Gubahan +Hantaran+Deco Bilik Tido
Ira: Design Kad Kahwin
Zarif a.k.a Mr Teddy: Cetak Kad Kahwin
Mak (My Mum): Katering
Mak Tam: Mak Andam + Jurugambar

Well..Semangat agih kerja sgt berkobar2 ok.Konon2 buka butik x yah ada modal..Haha

Mama..mama...*jgn mare yea?*

3 comments:

toRA@7 said...

best jugak idea mama tu..serious!!!
aku sokong weyh...
aku nk join gak...wat sebok!!hihi

Meandalwaysbeme said...

okeh..ko nak join ko nak amik keje mana weh??

toRA@7 said...

hmm...jaga akaun..besh!!boley pgg duit bnyk2...
sbb aku tgk xde org pon nk wat kije tu...
abeh korunk xde trime duit ke???
adoiyaaaai..cmne leyh tggal pkerjaan plg pnting ni???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails