Friday, March 4, 2011

Diriku kini bergelar isteri~

Salam buat semua

Seribu ampun dipinta sebab x dapat update for my wedding prep towards the event. Tak sempat langsung nk menjenguk2 di FB,BFF Group apatah lagi berblog.

Usai sudah majlis saya.Genap seminggu saya bergelar isteri.Kehidupan bergelar isteri??hehe..nanti saya ceritakan ya?

Memandangkan saya berhutang cerita tentang wedding prep,maka saya akan bwt review utk  3 majlis. Solemnization,Bersanding and Majlis Belah Lelaki..:)

Terlalu banyak yg saya nak kongsi..

Rindu dgn rakan2 blogger yang lain...

Ohhh..rindu okeh??

sedikit teaser dari saya..

Outdoor majlis belah lelaki

Outdoor majlis belah saya

Solemnization..
See ya!

6 comments:

fana said...

congrts~

Nadhyra Sidek said...

Tahniah Puan Nadira daripada Puan Nadhyra ;D

Unknown said...

Congrats!! Harp bahagia ke Anak cucu... Honeymoon g mane yer

choclairissa@intan marliana said...

congrats :)

gaun putih said...

dear, tahniah! jaja lg seminggu. takuttt~

Unknown said...

Nadira,congrats dear..me just left 1week..huhu nervess!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails